Klachtenregeling

Klachtenregeling

Wij stellen het belang van onze cliënten altijd voorop en hechten grote waarde aan tevreden klanten. Onze doelstelling is dan ook jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter voorkomen dat je niet (geheel) tevreden bent over onze dienstverlening.

Wij verzoeken je om in dat geval direct contact op te nemen met jouw advocaat zodat je jouw ontevredenheid kunt bespreken. In de meeste gevallen kom je er samen met jouw advocaat wel uit en blijkt het indienen van een klacht niet nodig te zijn.

Mocht je er onverhoopt toch niet samen uitkomen, dan bestaat de mogelijkheid om je klacht schriftelijk in te dienen bij mr. S.J.M. Masselink (Brusse & Masselink, de Twentse Advocaten, Postbus 150, 7600 AD Almelo). Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk, in ieder geval uiterlijk binnen vier weken na ontvangst, een schriftelijke inhoudelijke reactie op jouw klacht.

Geschillencommissie Advocatuur

Mocht jij je niet kunnen verenigen met de inhoudelijke reactie dan kun je, binnen twaalf maanden na de datum van onze inhoudelijke reactie, een klacht indienen bij de Geschillencommissie Advocatuur. Hieraan zijn kosten verbonden. Voor meer informatie over de werkwijze van de geschillencommissie verwijzen wij je naar de website van De Geschillencommissie Advocatuur.

Download onze klachtenregeling (Klachtenregeling)