Feedback
Brusse & Masselink > Feedback
Hartelijk dank voor uw opdracht aan ons kantoor!
Omdat wij de kwaliteit van onze dienstverlening willen waarborgen en onze klanten goed van dienst willen zijn is het van belang dit te monitoren. Dit doen wij onder andere door onze klanten om feedback te vragen. Wij zien graag tevreden klanten, maar ook als u niet tevreden bent, horen wij dat graag zodat wij onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.
Wilt u zo vriendelijk zijn onderstaand feedback formulier in te vullen en op verzenden te klikken?
Het laatste nieuws
- Nieuws
Werkgever let op! Een boemerang komt altijd terug. Of niet?
Interessante case! Wat was er aan de hand? De werkgever wilde van zijn zieke werknemer af. Dit kan op verschillende manieren. Het beste is natuurlijk om de wet te volgen. Uit de wet volgt namelijk dat er toestemming moet worden gevraagd aan het UWV of aan de rechtbank om de...
Lees meer - Nieuws
Arbeidsconflict oplossen in 6 stappen; zo doe je dat!
Het oplossen van een arbeidsconflict vereist vaak een constructieve aanpak waarbij alle betrokken partijen bereid zijn om samen te werken aan een oplossing. Of je nu werkgever of werknemer bent, deze waardevolle inzichten helpen je om conflicten effectief aan te pakken en een positieve werkcultuur te creëren. Stap 1: Erken...
Lees meer