Kantoorklachtenregeling
Wij stellen het belang van onze cliënten altijd voorop en hechten grote waarde aan tevreden klanten. Onze doelstelling is dan ook jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter voorkomen dat je niet (geheel) tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom hebben wij een klachtenregeling opgesteld.
Wij verzoeken je om in dat geval direct contact op te nemen met jouw advocaat zodat je jouw ontevredenheid kunt bespreken. In de meeste gevallen kom je er samen met jouw advocaat wel uit en blijkt het indienen van een klacht niet nodig te zijn.
Mocht je er onverhoopt toch niet samen uitkomen, dan bestaat de mogelijkheid om je klacht schriftelijk in te dienen bij mr. S.J.M. Masselink (Brusse & Masselink, de Twentse Advocaten, Postbus 150, 7600 AD Almelo). Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk, in ieder geval uiterlijk binnen vier weken na ontvangst, een schriftelijke inhoudelijke reactie op jouw klacht.